Gå til innhold

Kjipe saker

Croyfer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhh, høres ikke bra ut, kan ikke resultere å ødelegge det gode ryktet mitt (0%). :yes:

Eneste løsning:

Kjipt dette - jeg som hadde håpet på en svak toer - noen som føler med meg ?

Jeg kan ikke si at jeg "føler med deg", men FORSTÅR deg. For en skuffelse. :no:

Lenke til kommentar

JoachimR: Tror det skrives intelligent....

Men seriøst: Det er alltid kjedelig å stryke i et fag fordi det fucker opp hele vitnemålet ditt. Hadde jeg vært deg, trådstarter, ville jeg jobba som en helt det neste halvåret. Jeg slet selv med tysken, stod riktignok aldri i fare for å stryke, men det var bare såvidt jeg greide å få tre. Du har fremdeles muligheten til å stå i faget, så jobb med det. Mangler du karakter i ett fag, blir det vanskelig å få studert noe før faget er tatt opp og du kommer heller ikke med i primær-kvoten for opptak til videre studier når du har tatt tysken om igjen.

Lenke til kommentar

møkkalærere finnes så absolutt. Jeg er et levende bevis på det, Vi har slik flexitid på skolen og det er noe dritt, jeg fulgte med på hvor mange "kryss" jeg hadde en uke jeg, jeg telte at jeg hadde 6 "kryss" men på lærer planen sto det at jeg hadde ingen, og det kan jeg tekker min lærer Petter "etternavn" for :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

selv har jeg tysk og sliter jævlig.. jeg klarer å lese, men jeg fårstår ikek en dritt før de andre i klassen, som regel læreren har oversatt.

jeg velger å skylde på lærebøkene i tysk og på tysk læreren i de to første årene for at jeg ikke kan tysk, og faktisk har begynt å utvikle et hat for tysk.

jeg møtte opp i timene med full optimisme...

så kom boka, ikke en ******* dritt sto på norsk!!! (nesten, oppgavene stod på norsk, men de kom ikke før lenger ut i boka.)

da hadde jeg allerede mistet interessen.

læreren var jo også miserabel, en venn av meg, viste henne noen norsk oppgaver når han ikke hadde gjort leksa en gang, og hun trudde faktisk at han hadde gjort leksa...

heldigvis var hun generøs med karakterene.. iallefall til meg. har vel fått 4/4 hvert halvår unntatt siste med ny lærer...

over til sovingen, jeg har EKSTREMT STORE PROBLEMER MED Å VÅKNE!!

før, så gikk det greit, da hadde jeg moren min.. men nå er det jeg som må vekke henne.. i dag, så våknet jeg ti minutter før skolen begynte...

eneste løsning, har jeg funnet ut at blir å fikse en vekker klokke som jeg må opp av senga for å slå av, for det jeg gjør, er at jeg våkner, tenker "uff, skole" og slår av det som er av vekking, hviler i "5 minutter" og våkner opp, får ikke spist frokost eller noe, og møter på skolen med et hår som ligger helt flatt på halve hodet, og står rett opp på resten...

er jeg på ferie, skal det bra mye til for å få meg opp av senga, hvis det ikke er noe jeg må rekke, eller jeg har ligget for lenge våken der heller.

spessiellt når jeg vil på skolen, så pleier jeg å forsove meg en time..

er alltid (tror jeg) i seng før 2400..

ingen av dere som vet om et vekke programm til pc? :blush:

Lenke til kommentar
Finnes endel plugins til Winamp. Sett på noe Dimmu eller noe annet med fart i så skal du se du våkner :thumbs:

Egentlig merkelig det derre. Står Behemoth eller Marduk eller noe på når jeg ligger på sofaen så sovner jeg lett. Men, la oss si at jeg har Gorillaz eller noe stående i CDspilleren og den av en eller annen merkelig grunn slår seg på om natten så våkner jeg med et rykk. Når jeg bodde hjemme hos foreldrene mine hadde vi utrolig ustabil strøm så det var flere ganger jeg våknet midt på natten av at CDspilleren startet når strømmen kom tilbake. Den nye CDspillerene min gjør ikke dette.

Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp min 2. advarsel der alt som kunne krysses var krysset, men jeg vet jo hvorfor. Engelsk læreren min sa at hun kunne gi meg bra karakter.. om jeg giddet å gjøre noe.

Problemet mitt er at jeg gidder ikke sitte på skolen i 8 timer når vi kun har teori. Hvorfor ikke bare få lov til å gå hjem og gjøre lekser. Om det hadde vært tilfelle kunne lærere tatt en kort lekseprøve neste dag eller noe. Om man ikke gjør noe hjemme så gjør man ikke noe på skolen heller..annet enn å sitte der. Det er iallfall min mening. :w00t:

Lenke til kommentar
1. Problemet mitt er at jeg gidder ikke sitte på skolen i 8 timer når vi kun har teori. Hvorfor ikke bare få lov til å gå hjem og gjøre lekser.

2. Om man ikke gjør noe hjemme så gjør man ikke noe på skolen heller..annet enn å sitte der.

Jeg ser ikke hvor logikken gjemmer seg i forbindelse med 1. og 2. her.

Hva var argumentet ditt igjen, at du like så godt kunne gå hjem for å gjøre lekser siden du ikke gadd å gjøre noe på skolen, og at hvis du ikke gadd å gjøre noe på skolen så gadd du heller ikke å gjøre noe hjemme?

Vil du ha pommes frites og en ekstra stor cola med McArgument-burgeren din?

Lenke til kommentar
dumme lærerer, når du først er så snill at du blir med på de forbanna kjedelige tysk timene burde du få minst 5+

Folk har serriøst merkelige holdninger her på forumet... :roll:

Trådstarter: ................................... Herregud, hvis du ikke har fatta det enda.

Poenget med tysk er at du heller vil ha det nå, enn når du går på Videregående

(og jeg antar at du går på ungdomskolen). Forresten, hvis du absolutt ikke har

noen interresse for tysk, hvorfor i F*** valgte du det som valgfag?

Lenke til kommentar
Trådstarter:  ................................... Herregud, hvis du ikke har fatta det enda.

Poenget med tysk er at du heller vil ha det nå,  enn når du går på Videregående

(og jeg antar at du går på ungdomskolen). Forresten, hvis du absolutt ikke har

noen interresse for tysk, hvorfor i F*** valgte du det som valgfag?

Jeg går faktisk på videregående - det står øverst på brevet hvis du leste det. :yes:

Jeg har ihvertfall prøvd å følge med bedre i timene, så det skal jeg ha ;)

Har nå gått 2 uker av andre termin, og jeg har allerede klart å forsovet meg to dager. KJIPT å våkne opp i 11-tia og finne ut at man har gått glipp av _enda_ en tysktime! :no: *ta seg selv i nakkeskinnet*

BTW: de som tok tysk 3 år på ungdomskola endte alikevell å gå 3TYC på videregående - på grunn av at de fant det for vanskelig å gå rett på B-språk (det kurset jeg går nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...