Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg er nok særlig uheldig. Da min Suzuki Liana var ny, så byttet noen ut det originale eksosanlegget på den og satte inn et uoriginalt. Det skjedde på verksted, men jeg vet ikke hvilket. Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Complexity skrev (8 timer siden): Man kan og sette opp at pinkode til hanskerommet hvor minnepinnen befinner seg på nyere Tesla. Da vil ikke verkstedet kunne fjerne den. Eller minnepenn/SSD nede i midtkonsollen for de som har den eldre utgaven. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 29 minutes ago, FiveInline said: Eller minnepenn/SSD nede i midtkonsollen for de som har den eldre utgaven. Ja men det lar seg jo nappe ut. Tenkte vist man ville unngå det helt så er det mulig på nyere utgaver. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Virker som om dette opptaket skaper unødvendige bekymringer for deg, så for ditt eget beste burde kameraet ha vært slått av. Tror ikke verkstedet bryr seg siden dem selv hadde mulighet til å koble fra kameraet. Lenke til kommentar
Bank1 Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Biler skal prøvekjøres på PKK, det er en del av kontrollen. Det er ikke lov å overvåke på denne måten, men det er neppe noe kontrolløren anser som et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå