Spillorakelet Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 På siden til Hovedkortet står ikke disse Geil brikkene nevt blandt de kompatible pc3200 brikkene, men kan de fungere alikevel?! Det står jo at man skal velge annerkjente ram merker og det er veil Geil? Noen som kanskje har prøvd dette? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 En ting!: hvilket hovedkort har du da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Wild Guess: Asus A7N8X Deluxe? De brikkene bør funke ja. Og Geil er absolutt anerkjent. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Golden Dragon er finfin ram det, har akkurat samme selv, men har ett MSI K7N2 Delta-ILSR kort. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 En ting!: hvilket hovedkort har du da? Står i overskriften hvilket hovedkort jeg har.... Det som gjør meg usikker er lista er Memory QVL lista jeg finner på kortet`s hjemmeside: Se lista her HEr er ingen Geil brikker nevnt... Er sugene på disse brikkene da jeg kan få dem billig brukt! Men det blir jo ikke billig hvis ikke hovedkortet liker dem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå