therese82 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hei! Nå har jeg lett og lett og lett og lett... Er det kanskje noen som kan hjelpe meg?? Har kjøpt med en 6600, og skulle gjerne spilt musikk på den. men når jeg sender filer fra pc'en får jeg beskjed om at det er et ukjent filformat (mp3) Skal jo kunne konvertere filene med PCsuite, men dette får jeg ikke til. Da må det jo være greit å legge inn en spiller som takler mp3? Hvis noen kunne være så greie å hjelpe meg med å finne det, eller om dere har noen andre forslag...? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Finnes mange mp3 program til 6600. Jeg har ikke noen linker her nå, men UltraMp3 skal visst være det beste. Lenke til kommentar
therese82 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Det har jeg sett etter, finner det ikke noe sted. Hvis du hadde klart å trylle frem en link av noe slag, hadde jeg blitt supertakknemmelig!!!!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 http://my-symbian.com/7650/applications/ap...dAuto=746&faq=4 Men det koster da. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har et bra MP3 program. Men vet desverre ikke om det er cracked, og da har jeg vel ikke lov å legge det ut her? Men jeg kunne gjerne sendt det hvis jeg får lov av moderatorene. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Du har ikke lov til å legge ut cracka/hacka software her. Det nytter ikke å spørre moderator heller. Men du kan jo prøve å legge ut så du kan bli utestengt herfra Send heller en link til den personen via pm. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Takk for tipset, hadde ikke vært kjekt og bli sparket ut herfra:p Men FScaller var det og request på og når jeg sa jeg hadde, det fikk jeg en mail fra en av moddene som sa han kunne legge det ut på siden. Merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå