Stoneheart Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Haisann Har et Asus P4T rev 1.04 som jeg har fått problemer med... Problemet består i at når jeg starter maskinen tar det ca 3 sek, så slår strømmen seg av igjen Jeg har byttet PSU'en og strømbryteren for å se om det er en av disse som er på tur.... men nei! Men hvis jeg snur pow switchen på hovedkortet får jeg startet maskinen en gang... skrur jeg den av har jeg samma surret på nytt Så jeg lurte egentlig bare på om jeg skal kaste hele greia i søppla eller om dette kan reddes på noe vis.... alle forslag tas mot med takk! Mvh Stone Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 har du prøvd å resette biosen ? har du prøvd å flashe bios? Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Resatt bios har jeg gjort...men hjelper det å flashe biosen da?? men det er verdt et forsøk!! Thx ... litt over at jeg ikke tenkte på dette selv...slo meg ikke at en ny bios kunne hjelpe! Mvh Stone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå