Switters Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Vi har et familieabb hos Talkmore. Nå jeg sjekker "endre datamengde" kan jeg velge ubegrenset data for 609,- for 3 stk totalt. 80GB koster på sin side 1119,- På Talkmore.no er det en heeeelt annen pris også, men der er jeg jo ikke innlogget heller...Flere som ser det samme? Fristende å se hva som skjer hvis jeg trykker.. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Tja er noe billig i chilimobil får fridata til 149 i 2 måneder. Så muligens noe tilbud. Før det går til 399. Men er bare for de som har kontantkort. Husk det ikke er billig la oss si man får altibox fiber 500 mbit og tvpakke til 1 129,– kr per måned med opp til 168 TB forbruk per måned, regner man GB prisen blir det 1 129,– delt på 168 = 6,72 kr per TB. Desverre ikke slik i happybytes men 108 GB til 398 er jo ikke så ille. Men burde snart med 5g ha 25\50 mbit hastighet resten av måneden. Endret 1. desember 2021 av LMH1 Lenke til kommentar
Switters Skrevet 1. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2021 Dette var et feil i appen rett og slett. Mailet med Talkmore om det. Rettet nå. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Switters skrev (48 minutter siden): Dette var et feil i appen rett og slett. Mailet med Talkmore om det. Rettet nå. Muligens samme med chilimobil virker litt rart kan jo bare ha skrivet feil pris. Vi brukere har ikke mye rettigheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå