Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ledningen slitt på hengeren

stamkunde

Anbefalte innlegg

Ser at ledningen har slipt på asfalten mens jeg har kjørt. Det betyr jeg må få koplet dem på nytt. Hvilken butikk har det? kan jeg bruke så gummi som smelter etter at jeg har bindet sammen på ny ledningene. Og til å binde ledningene bør jeg ha noe. 

Jeg vet ikke hva delene heter på fagspråk. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hvis det er en gammel henger, så ville jeg byttet hele det elektriske. Det er jo kun en kabel og to lamper bak. Biltema har et bra utvalg. Selvvulkaniserende tape er bra, men gummiforinger best. Bare en 5 meter kabel har de også. Kabelen er dyr, hele settet er billig. Det er bare noen få fester og skruer.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Hårek skrev (13 timer siden):

Hadde ansvar for en utlånshenger på jobben, og fant at slikt skjedde flere ganger. For å slippe jobben med å koble om kontakten hver gang så lagde jeg en fast kontakt på hengeren, og hadde en løs spiralkabel mellom denne og kontakten på bilen. Mye enklere å bare bytte denne kabelen. Biltema tilhengerkabel

bruke samme kontakt som er nå, og kun forkorte ledningen? eller må jeg ha ny kontakt også hvis det skal festes til noe steder på hengeren fast montert?

Lenke til kommentar
Dart skrev (13 timer siden):

Hvis det er en gammel henger, så ville jeg byttet hele det elektriske. Det er jo kun en kabel og to lamper bak. Biltema har et bra utvalg. Selvvulkaniserende tape er bra, men gummiforinger best. Bare en 5 meter kabel har de også. Kabelen er dyr, hele settet er billig. Det er bare noen få fester og skruer.

Hengeren er faktisk veldig ny. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...