Gouldfan Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg sliter med søkefunksjon, jeg søker på ord og navn i bestemte tråder som jeg garantert vet at finnes, men kun nylige eller ingenting vises. Er så teit å spørre og mase om ting som er omtalt før... 2 Lenke til kommentar
Tobias@Kristiansand Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 Hum ... Jeg leter men finner ikke en "tips & tricks" gruppe om Facebook. Det må da finnes? 😄 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 Kjør heller et google-søk på site:diskusjon.no søkefrase 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 (endret) Søkefunksjonen på diskusjon.no er nokså dårlig dessverre. Om du søker på alle emner og innhold får du ofte en feilmelding (riktignok etter typ 30 sekunder), og om du søker mer spesifikt får du sjeldent treff selv om du vet at tingene allerede eksisterer. Som @Aetius nevner, søk på gogle med søkeordene dine etterfulgt av site:diskusjon.no (eller før). Endret 11. november 2021 av The Very End Skrivefeil 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå