JoeDohn Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tatt fra tråden Lei av CS, hva byttet du til når du ble lei av CS? på spillforumet: Jeg bytter frem og tilbake mellom Call Of Duty Har han to utgaver, eller går han VIRKELIG i dybden i det spillet? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det var vel det att han byttet frem og tilbake mellom Call of Duty! Call Of Dutyog CS kanskje... men det var ikke noe gullkorn, mer en skriveleif! ikke var det noe hysterisk morsomt heller. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 det er lenger til oslo enn med bil! Lenke til kommentar
PlastBox Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 OMFG! Er ikke ofte jeg faktsik ler høyt av noe jeg ser på pc'en men denne gjorde trixet! Nice topic! Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Må bare følge opp med: Hva er likheten på ei kråke? Begge beina er like lange, spesielt det venstre Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Må bare følge opp med:Hva er likheten på ei kråke? Begge beina er like lange, spesielt det venstre LOL Den var jævlig bra! Hva er likheten på en hund? --Den gjør i begge ender... Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Skjønner ikke humoren i meg selv Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Må bare følge opp med:Hva er likheten på ei kråke? Begge beina er like lange, spesielt det venstre LOL Den var jævlig bra! Hva er likheten på en hund? --Den gjør i begge ender... Oppfølger: Hvordan går det med sykdommen? - Jeg er verken bedre eller værre, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ! Mange gullkorn i tråden her ass. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Men hva er forskjellen på to elefanter? De kan hverken sykle tandem Lenke til kommentar
Same- Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvordan går det med sykdommen?- Jeg er verken bedre eller værre, snarere tvert imot. Haha skikkelig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå