Gå til innhold

For hvor mye bør jeg selge en pent brukt pc med bla. rtx 3090 og i9?

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med å komme opp med en rasjonell pris for salg av pc-en min?

PC-en består av Kabinett: Rog Strix Helios Grafikkort: rtx 3090 x msi (original versjon så mining sperre er ikke satt) Hovedkort: Asus Formula RAM: 32gb, 3200mghz, gskill Lagring: 2stk, 970pro m.2 ssd med 1 TB. (Totalt 2 TB) CPU: i9 9000k PSU: 850watt

Jeg har også lagt til en annonse på finn: gaming pc med rtx 3090 | FINN.no

Endret av Leonard Holter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første er det ingen 3090-kort som har LHR. For det andre er vel CPUen antageligvis en 9900K, ikke 9000K.

Hva pris angår så ville jeg satt den et sted mellom 20 og 30 k, men prøv for all del først med prisen du har lagt den ut til.Aldri godt å vite hva noen er villige til å betale for nå til dags.

Men vær helst litt mer presis med å oppgi nøyaktig hvilke komponenter det er snakk om. Hvorfor skulle noen bruke så mye penger på en brukt-PC når selger ikke gjør seg mer flid enn det der?

Personlig ville jeg heller kjøpt f.eks. denne, ny: https://www.komplett.no/product/1189189/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-epic-gaming-pc/komplett-a245-epic-gaming-pc

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Når det er snakk om en så dyr PC er det nok lurt å vise til nypris, kvitteringer og garanti. Men som nevnt i tråden - alltid start høyt og senk prisen. Det er lurt å lage en ny annonse når du senker prisen, så dukker den opp i filter og sorteringer. Koster tross alt ikke noe å legge ut ting på torget, heldigvis.

Endret av Sampson
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...