Harald Brombach (digi.no) Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Nå kan Visual Studio 2022 lastes ned Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 (endret) @HARALD BROMBACH Sorry, men tittelen (på første siden) er noe missvisennde VS 2022 er ikke tilgjengelig for linux så vidt jeg kan se, det er detriment .net 6 og muligens VS code (som er en editor ikke et IDE). Ellers var artikkelen grei. Follow up, Hmm nesten et døgn etter og tittelen på første siden er fortsatt misvisende,det er mennesklig å gjøre en feil, men det er litt snålt å ignorere feilen når du blir gjort oppmerksom på den. Elker er det slik at rirrlene på førstesiden på en eller annen måte er auto generert og journalisten har 0 kontroll på den . Endret 11. november 2021 av Bjarne Nilsson feil navn 2 Lenke til kommentar
Selvstendigsaas Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Ja, jeg var også positivt overrasket og tenkte at endelig kan jeg gå over til linux fullt ut. Men det var alstå ikke helt sånn det var. Man kan lage software som kan kompileres til Linux, mac og Windows (som forøvrig ikke er noe revolusjonernde for vs 2022) Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 Vel, integrasjonen med WSL2 er ganske kul - så det blir jo nesten som å sitte rett på Linux. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 Bjarne Nilsson skrev (På 10.11.2021 den 11.00): ... Og i tillegg er ikke Mac-versjonen klar. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 Lars Fosdal skrev (4 timer siden): Vel, integrasjonen med WSL2 er ganske kul - så det blir jo nesten som å sitte rett på Linux. Men hvorfor kjøre en ikke-eksisterende versjon av VS i WSL2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå