Ola Drunk Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Kan like godt boikotte det da. Enig / enig? Delvis enig/uenig? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) Mange som går til felles servering for de som ikke har råd til julemat og alskens selv. Det er hyggelig å kunne samles også der. Endret 9. november 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Å være ufrivillig ensom kan være skikkelig tungt og vanskelig. Prøv å gjøre noe for andre denne jula, det finnes mange tilbud som frivillig. Sjekk ut hva som er mulig nær deg. Jeg valgte å gjøre dette noen år før jeg fikk min egen familie, da min opprinnelige familie er døde. Fikk en fin julefeeling, de gamlisene som var der hadde tidenes aften og jeg satt igjen med fine minner. Anbefales! Vær tidlig ute. 3 2 Lenke til kommentar
Ola Drunk Skrevet 20. november 2021 Forfatter Del Skrevet 20. november 2021 Bryr meg ikke jeg, er ikke religiøs uansett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Julaften er hvilken som helst dag. De som er alene i jula må klare å rasjonalisere seg frem til at jula er meningsløs. Det er ikke noe mer "verdt" enn pinseaften. Det er ribbe og litt gaver så ferdig. Hadde ikke kostet meg en kalori å være alene på julaften. Er du i en ufrivillig ensom situasjon, så må du anse deg som heldig som slipper billig unna jula. Det må gå an å dekonstruere ting med et slags nihilistisk filter. Ellers blir det fort vanskelig å være husløs/ensom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå