ilpostino Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Jeg vurderer å dra til budapest i desember og har laget et kart med ting å se. Noen tips til andre ting jeg bør få med meg? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Du hadde jo ei god liste Liker å kjøre metro. Budapest er enkel å manøvrere i da de 3 metroene alle møtes på Deak ferench ter, den gule metron er fra seint 1800 tall og står på unesco liste. Greit å prøve thermiske bad. Ukulturelt, men Westend(nugatti) stort men overkomelig kjøpesenter hvis du trenger å varme deg. OT, men aldri sett så mange flotte damer som der. De er også flinke å lage "food courts" på sentrene for en rask matbit. Og ved westend var det en MC donald eller BK med et sykt fint interiør. Været kan være bingo,selv om det på vinteren sier 0 grader i snitt syns jeg det enten var 10+ eller 10- =0 grder snitt. Ihvertfall min erfaring fra de årene jeg bodde i Ungarn. Håper du er heldig med at ting ikke er for Covid stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå