traskas waits for alice Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det har seg sånn at jeg har fått advarsel på hw.no for å ha maskinspecs i signaturen min, så jeg måtte fjerne denne. Gjelder den samme regelen her eller?? Hvis ikke kommer jeg til å gi beng i hw.no og bare poste her på ocshoot.no sida fremover (og ocshoot da) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Bye, bye then Samme retningslinjer over hele nettverket, så ja, det samme gjelder her. Lenke til kommentar
LordHaart Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvorfor kanman ikke ha hardware specs i sig'en?? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Dette er vel egentli en av de nye retningslinjene jeg virkelig stussa på! Det blir som å fortelle noen at "du kan gjerne kjøpe deg bil, men IKKE KJØP GRØNN!!" at folk ikke skal ha støtende ting i avataren er jo selvsigende. Synes også det er ok at lengden blir regulert. Men utover det, er det bare tull å bestemme hva folk skal ha der. Er jo mye mere praktisk å ha HW spexene sine der. Da kan jo alle se hvilket hovedkort osv. du har når du poster om et eller annet problem!! Da slipper du jo å ramse det opp hver bidige gang, for hvem kommer på / gidder å sjekke profilen til personen som sliter, såfremt posten ikke vekker spesiell interesse? Jeg gidder hværtfall ikke. Har dialup i tillegg, så å åpne profil-sider i hytt og putevar, bare for å se hvilke specs personen har, har jeg lite igjen for. Dette virker som en "microsoft regel"! "Vi har ikke noen god grunn for at du ikke skal få ha HW specsene dine i signaturen, But it's our policy, so u really can't!" Endret 10. januar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 her har det blitt diskutert Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hørte en regel for sånt en gang; "hvorfor gjøre det lett når man kan gjøre det vansklig?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå