Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn - hva gjør at dere satser?


Gjest 39d0b...868

Anbefalte innlegg

Gjest 39d0b...868

Menn.. hva er det som gjør at dere velger å gå all in med ei jente/dame? Lurer veldig på hva som gjør at dere velger å satse seriøst istedet for å la det være med noen uker moro og uforpliktende. 

Anonymous poster hash: 39d0b...868

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ad361...182

Viktige ting for meg er at hun er gøy å være med, at hun har litt driv i seg og at hun er trygg på seg selv. Det er også viktig at hun er pen.

Å være gøy å være med går mest på om vi har lik humor, like verdier, forstår og ser hverandre. At hun har driv går mest på at jeg er aktiv og nysgjerrig på mange ting og takler ikke folk som bare vil ligge på sofaen og se på TV. At hun er trygg på seg selv er viktig fordi jeg vil ikke ha noen som stadig søker bekreftelse andre steder, eller søker selvforbedring 24/7, men som man heller kan nyte livet med og være fornøyd med det man har (jeg er så utrolig lei av folk som alltid skal jakte på det neste beste). At hun er pen er viktig fordi jeg ellers ikke klarer å få den initielle interessen som skal til for å gå inn i noe.

Erfaringsmessig så er dette svært vanskelig å finne. De jentene jeg møter hvor disse tingene klaffer så er jenta stort sett allerede i forhold. Da blir det iblant med noen halvveis Tinder-matcher, fordi man iblant føler seg ensom eller iblant tenker at man kanskje er for kresen, og så gir man det en sjanse før man backer ut etter litt moro og uforpliktende. Med årene så finner jeg dessverre mindre og mindre glede i å date jenter som ikke klaffer personlighetsmessig, så da blir det mindre og mindre av det siste, og mer tid på hobbyer og å gjøre akkurat hva jeg vil.

Om det kan hjelpe deg så er det slik at så vidt jeg har skjønt fra lesing og podcasts om dating, så er det slik at mannen ofte ikke vet om han er interessert før etter en stund med ligging. Mener dette hadde noe med å gjøre at damer har mest makt i valg av partner, da de kan selektere hvem de vil date, hvem de har sex med etc, mens en mann vil maksimere sjansene sine ved å prøve seg på svært mange og derav først finne ut om han EGENTLIG liker jenta etter han har fått full pakke fra henne. Jenta blir da skuffa siden hun hadde valgt han som som den beste blant mange kandidater, mens for han så var det denne muligheten han fikk og da grep han den. Så må han finne ut om han _faktisk_ liker henne eller bare spilte med siden det var ei som bet på kroken da han var kåt. I tillegg er kanskje denne mannen hun har valgt attraktiv for flere, og har mange valg. Mye standardfraser her om top 20% etc som jeg sikkert ikke trenger å utdype.

Håper det var forståelig, ikke ofte jeg svarer på slikt, men nå som jeg er syk hjemme så var dette litt gøy å fundere på.

 

Anonymous poster hash: ad361...182

Lenke til kommentar
Gjest f7f81...728

Min kone og jeg ble sammen da vi var forholdsvis unge (23), så ting var kanskje litt enklere. Jeg falt for henne den gang pga hennes personlighet og til dels utseende (hun var kjempe slank) og at vi ellers hadde ganske like verdier.

Morsom, snill/omtenksom, fornuftig, litt sjenert men bestemt/målbevisst, pent smil og slank.

 

Anonymous poster hash: f7f81...728

Lenke til kommentar
Gjest d3863...509

Jeg ser etter noen som er oppriktig, ærlig og lojal. Jeg liker ikke tanken på å være en av 30 andre menn hun snakker med for at hun skal ha et utvalg, og jeg sitter der og føler meg spesiell uten grunn.

Jeg ønsker at damene gir av seg selv og tør å vise hvem de egentlig er. Litt mye å be om når de også blir servert tullinger som heller ikke gidder å gi noe av seg selv...

Anonymous poster hash: d3863...509

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...