Iki Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 atleape skrev (40 minutter siden): Jeg har ikke prøvd Bloodborne igjen på Ps5, men jeg merket ingen drops på Ps4 pro. Men From lager fortsatt sine spill på en eldre motor, såvidt jeg vet den samme som de lagde Demon's Souls og Dark Souls 1 med. Tenker at optimalisering er et lite slit på den. Bloodborne skal ha samme frame drops på ps4 - pro og ps5. Ifølge digital foundry som tester slikt. De bruker samme engine fortsatt ja, men den oppdateres stadig. I tidligere spill kunne de for eksempel ikke ha fiender på hester pga måten motoren var kodet. Lenke til kommentar
Exceller Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Hva mener dere med flrst spill i 60? Dark souls 3 kan spilles i 60 fps Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2022 Del Skrevet 25. januar 2022 Demon’s Souls på PS5 kjører vel òg i 60 FPS. DS3 på forrige generasjon kan vel nå 60 etter ei oppdatering, men i praksis vil det sjeldan nå det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå