zup Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har en Dell Inspiron 4000 som skulle hatt mere ram en de 128mb som fulgte med maskien. Spørsmålet er da : Kan jeg bruke uorginal ram, hvor kan det skaffes fra og uansett hva er det billigeste alternativet for en 128mb/256mb brikke? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ja, du kan bruke uorginal ram. Maskinen bruker so-dimm brikker. Skjekk med dell sine produktsider hvilken type og hastighet du trenger, så er det bare å stikke innom komplett.no, mpx.no eller noen andre og kjøpe. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har en Dell Inspiron 4000 som skulle hatt mere ram en de 128mb som fulgte med maskien. Spørsmålet er da : Kan jeg bruke uorginal ram, hvor kan det skaffes fra og uansett hva er det billigeste alternativet for en 128mb/256mb brikke? Det beste er å kjøpe en spesiellt tilpasset Kingston brikke ... denne er ikke så dyr med mindre du kjøper den fra Dell ... Lenke til kommentar
zup Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Har en bestilling inne hos MPX kanskje dere kunne gi meg link til en brikke som vil passe der? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har en Dell Inspiron 4000 som skulle hatt mere ram en de 128mb som fulgte med maskien. Spørsmålet er da : Kan jeg bruke uorginal ram, hvor kan det skaffes fra og uansett hva er det billigeste alternativet for en 128mb/256mb brikke? Det beste er å kjøpe en spesiellt tilpasset Kingston brikke ... denne er ikke så dyr med mindre du kjøper den fra Dell ... hvorfor akkurat Kingston? selv har jeg en dell dimension 8300 med Kingston. man kan vel bruke vilketsomhelst annet merke eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå