MrVilla Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Hei Har i dag en vanlig apple tv 6gen som fungerer fint. Trenger en til for ungene og lurte på om jeg bare skulle kjøpe en brukt 3generasjon på finn men fungerer disse helt greit? Ble litt usikker siden det er så mange som selger disse. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Har den ikke begynt å miste støtte for tjenester? f.eks så har vel Youtube appen sluttet å fungere og sånne ting. Er jo en 9 år gammel boks Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Hvis mistenkelig mange selger eldre Apple-produkter så er det som regel et gimpet produkt som må modifiseres for å ha noe verdi. Apple har hoved-interesse av nysalg så de kutter tidvis hyperaktivt i supporten til noe eldre produkter som teknisk sett fremdeles er helt kurante. Det at produktene fremdeles er gode nok er et av hinderene for nysalg, så da gjøres det som må gjøres for å holde salget i gang. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. november 2021 Forfatter Del Skrevet 7. november 2021 Er nok redd for at dere har rett. Tror jeg holder meg unna. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå