Tfosheim Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Apple lager iPod med HP-logo HP sender Microsoft og WMA-bransjen til bakerste benk og inngår et samarbeid med Apple om iTunes og iPod-produksjon. Snart kommer iPod med HP-logo. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ...men prisen ble vel mye den samme. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ...men prisen ble vel mye den samme. Men det blir mye bedre for oss som har gode rabatter hos HP iallefall Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ...men prisen ble vel mye den samme. Men det blir mye bedre for oss som har gode rabatter hos HP iallefall ****** også da, har bedriftsavtale med Dell *sukk* Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tipper prisen blir lik, men kan jo vær den blir billigere hvis HP får den slik at det lukter HP langt vekke slik at ALLE vet at det er HP. Mange som ikke vet hvem som har lagt ipod som jeg kjenner. Dersom alle ser at det er HP som har lagt den kjøper mannen på gata gjerne en HP pc-senere og dermed får HP en form for god reklame. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vi kan jo håpe på en litt mer redusert pris, for ipod er jo svindyr fra før av Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Vi kan jo håpe på en litt mer redusert pris, for ipod er jo svindyr fra før av For en harddisk-basert mp3-spiller er da ikke iPoden så mye dyrere enn konkurrentene? Men klart, det er jo en investering... Endret 9. januar 2004 av ibrotha Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg er ganske sikker på at denne vil komme litt billigere ut enn apple sin. den største fordelen med dette er at man nå slipper den dumme prosedyren hvis en ipod ryker. du melder til apple, som sender deg en tom eske fra nederland. denne legger du ipoden din i, og sender til bake. så blir den fikset/byttet ut, og så får du den sendt tilbake igjen. hp bruker gjerne langt mindre tid enn andre leverandører, så jeg tror dette blir bra. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg er ganske sikker på at denne vil komme litt billigere ut enn apple sin. Hvorfor det? Det er jo fortsatt apple som skal lage de. Om de greier å masseprodusere ipods vil selvsagt prisen synke, men ellers tror jeg prisen blir mye det samme. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvorfor det? Det er jo fortsatt apple som skal lage de. Det har ikke falt deg inn at Apple sannsynligvis tjener grovt på iPod med det prisnivået de holder? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Hvorfor det? Det er jo fortsatt apple som skal lage de. Det har ikke falt deg inn at Apple sannsynligvis tjener grovt på iPod med det prisnivået de holder? Sammenlignet med for eksempel iriver er da ikke apple sine spillere så dyre... Forøvrig har jeg vanskelig for å tro at apple lar sin egen merkevare drukne i billige blå HP-ipods Endret 9. januar 2004 av ibrotha Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva er DRM ? "Digital Rights Management" hvis jeg ikke tar feil, kopibeskyttelse o.l. på rettighetsbelagte filer og sånnt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå