Redaksjonen. Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Flykter fra Kina etter lovendring Lenke til kommentar
Selvstendigsaas Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Dette er også noe vi opplever i eu med gdpr. Det hender seg en gang innimellom at man kommer over nettsider som sier at tjenesten ikke er tilgjenglig i EU pga gdpr. 2 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 (endret) Selvstendigsaas skrev (4 timer siden): Dette er også noe vi opplever i eu med gdpr. Det hender seg en gang innimellom at man kommer over nettsider som sier at tjenesten ikke er tilgjenglig i EU pga gdpr. Joda, men her er det i det minste lovlig å bruke VPN og Tor til å omgå dette; eventuelt andre verktøy, at så lenge du bare leser en nyhetsartikkel eller noe sånt, eller annen artikkel, har det ikke noe å si om de snapper opp data derfra. Kommer over dem en sjelden gang, men som oftest gidder jeg ikke bryet med å komme igjennom, så da mister de en leser. Datakraft sløste de uansett med å vise meg en sperrevegg; ikke så mye, men litt likevel. Endret 7. november 2021 av Memento scientiam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå