dilfus Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei Er det noen som vet hvordan en overfører variabler mellom php script. Har prøvd å bruke include(phpscript.php); for så å kalle en funksjon i phpscript.php som returnerer en variabel. Der etter har jeg prøvd å legge inn i en ny variabel i det scriptet jeg vil få inn variabelen uten å lykkes. Hvis noen har noen forslag så er jeg takknemlig :smile: [ Denne Melding var redigert av: dilfus på 2002-03-08 15:08 ] Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Det skal gå ann å bruke include(), dersom variabelen er global, og den blir satt når den inkluderte filen blir kjørt. Evt. kan du kalle funksjonen som setter variabelen før du prøver å hente den. Spørsmålet var litt diffus, dilfus! :smile: Lenke til kommentar
amund Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Det er også mulig å gjøre dette via sessions (og cookies). Hvorvidt dette er aktuelt avhenger imidlertid av bruksområde. Mvh, Amund Lenke til kommentar
christt Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 det enkleste må vel være å la scriptet kalle seg selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå