Artistic.Hipster Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ja skikkelig irreterende, men må jeg fjerne det som er på nå eller kan jeg bare legge på mer å så blir det fint? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Tror det skal gå greit å legge på mer hvis du pusser hardt. Hvis ikke må du nok skaffe deg litt teknisk sprit. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Javel får prøve det, men er det ikke stress for meg å få tak i teknisk sprit (jeg er 15) Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Javel får prøve det, men er det ikke stress for meg å få tak i teknisk sprit (jeg er 15) Du kan ikke drikke teknisk sprit, så det kan da ikke være noe problem! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hehe, da er du vel isåfall ike så veldig smart om du prøver å drike det.. Men hvis det er vanskelig for deg å få tak i kan vel foreldra dine skaffe det for deg, de vet vel at du ikke prøver å drike det?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er jo ikke det som er problemet. Men du må ha sånn lege resept eller noe. (forresten jeg er ikke dum nok til å drikke teknisk sprit ) Er det andre steder enn apoteket du får kjøpt det? Hvor mye koster en liten flaske? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Se på første side av innlegget, det står noen tips der. Jeg tok bare litt fra jobben, så jeg vet ærlig talt ikke. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Får prøve å gå i en jernvarehandel! Håper virkelig det j*velskapet av en display polish går vekk. Endret 11. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå