Skreiagutt Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg la til under morbid: Morbid – Wikipedia jeg skrev: "Å være morbid, kan også være å være interessert i indre organer som hjernen i et forsøk på å finne en løsning på verdens problemer, dette er mer vanlig i vestlige land siden de har mindre spirituelle verdier og en generell lav evne til å snu ting til det positive." bra, eller, håper den ikke blir fjernet da? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Øh... Jeg tenker den kanskje behøver å bearbeides litt, jeg følger ikke sammenhengen i forklaringen. 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Eh. Narkotiske stoffer inne i bildet her eller? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Nei ser ikke riktig ut det du skriver. Tror en stort sett skal holde seg unna å oppdatere wikipedia om en ikke er ekspert på området. 4 Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Skreiagutt skrev (14 timer siden): Jeg la til under morbid: Morbid – Wikipedia jeg skrev: "Å være morbid, kan også være å være interessert i indre organer som hjernen i et forsøk på å finne en løsning på verdens problemer, dette er mer vanlig i vestlige land siden de har mindre spirituelle verdier og en generell lav evne til å snu ting til det positive." bra, eller, håper den ikke blir fjernet da? Er kilden fra noen vitenskapelig konsensus? Det finnes nokså mye påstander uten referanser på Wikipedia, og en god del er en direkte løgn. Hvor har du denne informasjonen fra? Hvordan knytter du uttrykket morbid med å finne løsning på verdens problemer? Hvordan er dette mer unikt til vestlige land? Nå har jeg sett en del anime og koreanske filmer, og det finnes nokså mye morbiditet av ... tilsvarende innfallsvinkel du fører om morbiditet her. 1 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Nei, en elendig endring. 1-0 til snl. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 * citation needed. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Endringen varte ikke i 5 min engang før den ble reversert 🙃 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå