Espen K Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har kommet over et MSI KT6 DELTA hovedkort for en billig penge og lurer på om disse delene passer greit sammen. Maskinen skal brukes mest til internett surfing og litt bilde redigering med adobe photoshop. Jeg har også tatt med en hub for å dele adsl linja. Det er mulig jeg kommer til å oveklokke den ettervert, men først skal jeg sette den sammen til en grei pc Er ikke helt sikker på skjerm kortet, tenker det holder til mitt surfe og bilderedigerings behov. Har en 17" skjerm stående samt en kabinett jeg tenkte å bygge dette i. Er det noen som har noen andre forslag på komponenter som passer bedre sammen ? Er takknemlig for alle svar God Helg Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Dette ser helt greit ut til ditt bruk. Har du kabinett fra før av? Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Har en PII 350MHz med 512ram som har tatt kvelden, tar innmaten der og kaster det så langt jeg klarer ut av vinduet og beholder kabinettet Tenker det blir 2 minnebrikker, må nesten ha 1024 Er det bedre med en switch i steden for en hub ? Skal dele adsl linja mellom den bærbare og den nye. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du får en cnet-switch med fem porter og 100mbit billigere enn den 3com'en der. 3com-merket koster ganske mye penger (og ganske med rette, 3com lager kvalitet, men det er ikke bestandig man trenger så mye av den... ). Ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå