Spillredaksjonen Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Datoen er satt for Total War: Warhammer 3 Kommer i februar, til Xbox Game Pass for PC på lanseringsdagen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Total War er RTS verdenes svar på COD. Samme dritten hvert spill, swap navn. Tviler på at det blir noe nytt her heller. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 9 minutes ago, mkri96 said: Total War er RTS verdenes svar på COD. Samme dritten hvert spill, swap navn. Tviler på at det blir noe nytt her heller. Nå har ikke jeg spilt noen av warhammer versjonene da det universitetet interesserer meg midt i ryggen. Men warhammer total war er en trilogi, der alle 3 spillene skal kunne lappes sammen og spille som et mega spill. Så det er grenser for hvor anderledes spillene kan være og fra hva jeg har hørt er warhammer spillene ganske kule og spesielle, der hver rase er ekstremt uike og spilles helt annerledes enn de andre. Så for meg virker det som warhammer total war spillene er gode spill, som gjør det aller meste riktig. De er bare ikke noe for meg. De "historiske " total war spillene derimot der forferdelige saker. Ikke bare har de droppet alt som har med historie å gjøre og gjort de til eventyr/fantasi spill. Men de er uoriginale, inkompetent laget og blottet for sjarm og alt de gode som man kunne finne i total war sine spill. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Uinteressant spill serie kan ikke skjønne hva som er så bra med slike spill ?? Lenke til kommentar
Flisespikker Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Warhammer universet er magisk, gleder meg til dette. Mitt største issue med serien er alle dlc'ene som egentlig gjør mer vondt en nyttig. Synes f.eks. det oppdatere diplomatisystemet til empire ble for gimmick basert og dårlig. Hvorfor ikke bare forbedre det gamle? 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Tåka skrev: Uinteressant spill serie kan ikke skjønne hva som er så bra med slike spill ?? Da er det vel ikke for deg da? 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Om det er ett spill dere har 0 interesse av, hvorfor kommentere? Jeg gleder meg iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå