Gå til innhold

Painkiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om jeg tror det blir en hit?

det vet jeg ikke enda, men pokker som jeg skal prøve det spillet.

elsket fysikken som havok2 leverte i max pane 2 (om det altså var denne), spillte omigjen og omigjen for å se på de unike måtene folk kunne sprenges vekk på :thumbup:

painkiller ser utrolig vakkert og tøfft ut, screenshots, ikke så altfor dunkelt, her skal det drepes!

kan forresten denne motoren brukes med andre spill/programmer også?

er det lagt en cs / hl mod med denne? (eks. på et gammelt spill)

Lenke til kommentar

play.com_

our price: £26.99 Delivered

availability: Due for release on 12/03/2004

RRP: £29.99 You save: £3.00 (10%)

finner ikke noe demo jeg ihvertfall, så jeg venter.

håpe på en liten omtale fra gamer.no ?

edit_

småforandringer

Endret av genesis
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Havok er ikke en grafikk motor, det er en fysikk motor med egne rutiner for hvordan fysikken på gjenstander reagerer på interaksjon og omgivelser i spillet. Ikke for å pirke, men det er mange som er lett påvirkelige her på forumet og det kan fort bli pinlig for noen i en diskusjon: "Ja men, jeg har lest på internett at det er sånn og sånn....."

Er det samme type fysikkmotor som ble brukt i Max Payne 2? Det var i alle fall en nydelig fysikk... :thumbup:

Er den samme ja, men motoren kan skreddersys for hvert enkelt spill, dermed er det ikke sikkert at den vil virke nøyaktig på samme måte som i Max Payne 2, den kan bli dårligere, den kan bli bedre, alt etter hvordan utviklerene velger å programmere den...

bare for å pirke. det var vel havok motoren som vart brukt i max payne 2 (alstå havok 1). medan det er snakk om versjon 2 som skal bli brukt på painkiller (og half life2, medal og honor pacific assult)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...