Masimo Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Hei dere, Har kjøpt meg en ny gaming laptop ASUS ROG Zephyrus G15. Den har jeg koplet til min Samsung 34" LED Curved FreeSync via HDMI. Men når jeg kører spill som "krever" litt av laptopen, så går skjermen i svart etter et par minutter i spillet? Har ikke på full guffe på display innstillingene, har prøvd å sette ned oppløsningen på skjermen fra 3440x1440 til 2560x1080, uten at det hjelper. Har dere noen tips her? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. november 2021 Del Skrevet 5. november 2021 Sitat It depends on the resolution and refresh rate. I have a 27" 1440P 144Hz and it's running great connected by HDMI directly to my G15. I have the same G15 with you, one with 3070. My ultra wide 34" with 144Hz will only run full res and refresh rate when connected thru the USB C. So HDMI to USB C or DP to USB C should work on higher res/rate monitor. Mer her: https://www.reddit.com/r/ZephyrusG15/comments/m7rs3x/asus_zephyrus_g15_3070_to_external_monitor/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå