Tfosheim Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Støysvak optikk fra ASUS ASUS har oppdaget at optiske enheter ikke skal høres ut som jagerfly og lanserer nå nye optiske enheter som senker støynivået betraktelig. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Endelig noe nyttig, hakke vært noe nyttge nyheter Siden 32x cd-r så dette kom som den første virkelige fremgangen på CD-R Området på ett År for meg hvertfall. Flaks jeg akkurat tregner ny CD-brenner da bare det ikke blir for stiv pris Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det var på tide, den asus 16x dvd'en jeg har i dag bråker som.... ja, et f-16 med spaken i bånn . Bruker for det meste MSI dvd-spilleren i stedet for å unngå å bli tunghørt. Får håpe de implementerer denne teknologien i dvd-spillerne og da. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 det var på tide at noen andre en plextor begynte og lage stilegående cd/dvd brenere/lesere. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har ikke dobbeltdempede lesehoder vært standard på alt av optiske enheter siden 8-12x CD-rom var populært? De to andre teknologiene har jeg ikke hørt om før, men jeg tviler ikke på at lydnivå også har vært en faktor alle produsentene jevnlig har forbedret. (i tillegg til hastighet som er pri #1) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 det var på tide at noen andre en plextor begynte og lage stilegående cd/dvd brenere/lesere. vel, Lite On ligger i samme gata som plextor når det gjelder støy utfra egen erfaring Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jaggu på tide /%& når cd-rommen overdøve pc'n. Kjipaste som finst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå