SoulRunner9 Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Hei! Vurderer litt en Russland-tur ila neste sommer. Vet at det har vært litt kinkig å reise til Russlandet med visum og den delen der. Dog vurderer jeg å kun oppholde meg i St. Petersburg, og heller fly direkte fra Estland/Latvia eller Sverige. Stemmer det at jeg da kun trenger å søke om e-visum og ikke trenger en form for bekreftelse fra hotell/reisebyrå? Noen med erfaring rundt dette? Endret 3. november 2021 av SoulRunner9 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Ordningen med e-visa uten invitasjon var kun oppe fra oktober 2019 til mars 2020. Om og når ordningen kommer tilbake er uvisst. Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 SoulRunner9 skrev (På 3.11.2021 den 23.43): Hei! Vurderer litt en Russland-tur ila neste sommer. Vet at det har vært litt kinkig å reise til Russlandet med visum og den delen der. Dog vurderer jeg å kun oppholde meg i St. Petersburg, og heller fly direkte fra Estland/Latvia eller Sverige. Stemmer det at jeg da kun trenger å søke om e-visum og ikke trenger en form for bekreftelse fra hotell/reisebyrå? Noen med erfaring rundt dette? Hva er problemet med bekreftelse fra hotellet og å få visum på "normal" måte ? Har du virkelig lyst å reise til St. Petersburg så er vel det et veldig lite problem ? Flott by 🙂👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå