Gå til innhold

Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2021

Anbefalte innlegg

oOF skrev (8 minutter siden):

Dette! Dette er vise ord!

Jada, og jeg hadde, med (sikkert) flere, utvist «sunn fornuft» om ikke aktøren tilbydde klarna som betalingsløsning,  som igjen stiller som garantist. 

Så får vi være uenig ifht skylddelingsspørsmålet. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
11 hours ago, ProphetSe7en said:

Jeg har fortsatt ikke kjøpt noe hos butikken som diskuteres her. Jeg prøver bare å få frem at jeg forstår hvorfor folk kjøper når det er "for godt til å være sant" så lenge klarna går god for nettbutikken slik som i tilfelle her. 

Kanskje du skulle jobbet som konsulent for klarna, så hadde de ikke gjort denne feilen om og om igjen 🙂

Det er ikke noe som heter for godt til å være sant. Mang enn gang har det vært attraktive varer med 75% avslag og som er til salg til full pris flere år etter eller har til og med økt i pris. Spørsmålet er hvor og hvem man handler av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
On 12/1/2021 at 7:46 PM, Nizzen said:

Ring dem, og si at de skal sende riktig med EN gang. Ta bilde av den ssden du har nå, og gjør deg klar til å sende mail til dem :) Kanskje det ordner seg fort :)

Lol, saken ble ikke ordnet og det blir mest sannsynlig forliksrådet. De klarte ikke å hente produktet siden desember pga mange problemer med netonnet og postnord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...