iblazeqt Skrevet 18. januar 2022 Del Skrevet 18. januar 2022 oOF skrev (8 minutter siden): Dette! Dette er vise ord! Jada, og jeg hadde, med (sikkert) flere, utvist «sunn fornuft» om ikke aktøren tilbydde klarna som betalingsløsning, som igjen stiller som garantist. Så får vi være uenig ifht skylddelingsspørsmålet. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 11 hours ago, ProphetSe7en said: Jeg har fortsatt ikke kjøpt noe hos butikken som diskuteres her. Jeg prøver bare å få frem at jeg forstår hvorfor folk kjøper når det er "for godt til å være sant" så lenge klarna går god for nettbutikken slik som i tilfelle her. Kanskje du skulle jobbet som konsulent for klarna, så hadde de ikke gjort denne feilen om og om igjen 🙂 Det er ikke noe som heter for godt til å være sant. Mang enn gang har det vært attraktive varer med 75% avslag og som er til salg til full pris flere år etter eller har til og med økt i pris. Spørsmålet er hvor og hvem man handler av. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 Merker meg, at litt avsporing av tråden, handler om at man ser nettbutikk med Klarna som trygg. Klarna har over tid inngått flere avtaler med svindelbutikker. Den siste saken er en nettbutikk med støvsugere. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 Klarna styrer jeg unna, da velger jeg en annen butikk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2022 Del Skrevet 19. januar 2022 Ja. Og da mister, i mine øyne, bruken av klarna hele sitt poeng.... Spesielt hvis de i tillegg er vriene og ikke vil ordne opp. Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 Virker som klarna kommer til å ordne opp. De har uttalt seg i OA. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. januar 2022 Del Skrevet 20. januar 2022 iblazeqt skrev (6 timer siden): Virker som klarna kommer til å ordne opp. De har uttalt seg i OA. Ja har jeg egentlig aldri vært i tvil om heller, har kun gode erfaringer med Klarna. Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 (endret) For å oppdatere en siste gang i denne saken vedr Klarna og Viomix. Fikk mail nå nettopp om at kravet er fjernet. Det har vært en smidig og enkel prosess for mitt vedkommende, ovenfor klarna! Endret 1. februar 2022 av iblazeqt 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Mange melder om det samme. Thumbs up for Klarna. Kan stole på de Lenke til kommentar
vara Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 On 12/1/2021 at 7:46 PM, Nizzen said: Ring dem, og si at de skal sende riktig med EN gang. Ta bilde av den ssden du har nå, og gjør deg klar til å sende mail til dem Kanskje det ordner seg fort Lol, saken ble ikke ordnet og det blir mest sannsynlig forliksrådet. De klarte ikke å hente produktet siden desember pga mange problemer med netonnet og postnord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå