OMyre Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) På tide med årets Black Friday, Black week, Cyber Monday og Singles day 2021 tråd? https://prisguiden.no/tilbud/black-friday https://www.prisjakt.no/tema/black-friday https://www.x-life.no/black-friday https://prisguiden.no/tilbud?f=1 Endret 22. november 2021 av belsby Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Bare å gjøre seg klare for 30-50% tilbud som i bestefall viser seg å være 10% om man sjekker prishistorikk siste halvår for de fleste varer. 🙈 Kan jo håpe at det dukker opp noe bra også. 8 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Får se om man finner en bra 55" i år:) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Har ikke planer om å kjøpe noe denne gangen, så nå blir det sikkert bedre tilbud... Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg er på jakt etter mobiltelefon. Kommer til å følge med på prisutviklingen slik at jeg sørger for at jeg faktisk finner et godt tilbud. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Er det ingen som har startet med "Black November" enda? Må vi nøye oss med "Black Week" i år, med hele 10% avslag på fjorårets middelklassemodell? Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 I morgen starter vel sikkert "Singles week", om den ikke er i full gang allerede i kveld, da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 I år trenger jeg egentlig ingenting annet enn hvis en god 38" ultrawide kommer på tilbud. Lenke til kommentar
Falfal Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Har flere ting jeg skal ha, blant annet robotstøvsuger og tørketrommel, så gleder meg egentlig litt! Og kanskje andre gode ting til en som er nyinnflyttet i sin første leilighet. 🙂 Vet ikke om det pleier være bra tibud på senger? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Skal muligens ha ny TV og vaskemaskin, så kommer til å følge med. Selv om forventningene er lave, pleier ikke akkurat å bli blåst av banen av tilbudene.. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Med tanke på logistikk problemene verden rundt så har jeg veldig lite tro på bra tilbud i år, mulig på ting som sitter og råtner på lager. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Har mer tro på januarsalget. Når folk er ferdig med julehandelen, og har byttet alle gavene. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 47 minutes ago, onkel_jon said: Med tanke på logistikk problemene verden rundt så har jeg veldig lite tro på bra tilbud i år, mulig på ting som sitter og råtner på lager. Var dette jeg hadde tenkt å skrive også. Vi får se hva som dukker opp. Black Friday er jo ikke før 26. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Da er det bare å legge seg i kø under presenning med primus og stekepanne. Mat og drikke holder seg kaldt.... Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) :utakt skrev (På 7.11.2021 den 15.59): Er det ingen som har startet med "Black November" enda? Må vi nøye oss med "Black Week" i år, med hele 10% avslag på fjorårets middelklassemodell? Leveringssituasjonen av varer rundt om o verden kan faktisk være grunnen, butikler har ikke nok skrot å sette på salg til hele november. Edit: ser at dette ble nevnt flere ganger i tråden før meg😆 Endret 9. november 2021 av Nwader Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 Jeg forsøker å holde denne artikkelen oppdatert hele måneden. Tips meg gjerne, men husk at jeg kun har kapasitet til å ta med de absolutt beste tilbudene, og kun de som er sånn noenlunde innenfor Digi-profilen. Dvs teknologi, men ikke strykejern, airfryer, jekk, etc etc. 2 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 On 11/9/2021 at 1:28 PM, onkel_jon said: Med tanke på logistikk problemene verden rundt så har jeg veldig lite tro på bra tilbud i år, mulig på ting som sitter og råtner på lager. Logistikk problemene virker som et genialt salgstriks for å få folk til å hamstre enda mer. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 49 minutes ago, PosteMonopolet said: Logistikk problemene virker som et genialt salgstriks for å få folk til å hamstre enda mer. Selv om det ikke er tomt i hyllene, så betyr ikke det at problemet ikke er der. Jeg jobber i en industri bedrift. Vi sliter veldig med å få inn råvarer og deler fra underleverandører. Slik er det overalt. Vi holder hodet over vann, men stenges alt ned slik som under pandemien igjen vil vi og mange med oss slite. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 (endret) Vi har også slitt med å få tak i laptoper til ansatte det siste året. Tiden da man kunne velge modell er for lengst over. Dette vil nok ikke utvikle seg riktig vei det første året. En i bransjen spådde i sommer 2 år før det retter seg opp. Endret 11. november 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 (endret) Det blir salg på forhåndsbestillinger i år. Får produktet til sommeren. Vi har heldigvis lager på det meste vi selger, men det er 6 månederes leveringstid om vi ikke har det på lager. Før så var det opptil 3 måneder, men ofte bare uker. Endret 11. november 2021 av Dubious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå