V3gas3 Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Jeg har en lydplanke som er rundt 3-4 år gammel. Den har alltid funket, men nå funker den ikke. Er koblet til med sånn rød og hvit ledning, men også prøvd med AUX-kabel. Har ikke Bluetooth på TVn så det er ingen mulighet. Og ja, jeg har valgt riktig innstilling på planken!😂 Den er heller ikke på mute. Forslag? Den funket før jeg flyttet, men ikke nå lenger. Den lyser, men ingen lyd. Var sånn sist gang jeg flyttet óg, men da hadde jeg brukt feil strømkabel (det er rett nå). Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Forsøkt med en annen lydkilde? En minijack i telefonen for eksempel. Det bør også bli støy-lyd når du skrur lydplanke høyt opp og du tar på andre ende av signalkabel Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Har du valgt riktig instilling på TVn? Lenke til kommentar
V3gas3 Skrevet 4. november 2021 Forfatter Del Skrevet 4. november 2021 Luske_Ludvig skrev (9 timer siden): Forsøkt med en annen lydkilde? En minijack i telefonen for eksempel. Det bør også bli støy-lyd når du skrur lydplanke høyt opp og du tar på andre ende av signalkabel Skal prøve dette i ettermiddag. Lydplanken lager ingen sånn lyd når jeg plugger i kablene. Dubious skrev (34 minutter siden): Har du valgt riktig instilling på TVn? Har prøvd på to forskjellige TVer, men har ikke tenkt på dette. Skal prøve! Typisk om det bare er det som er feil. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. november 2021 Del Skrevet 14. november 2021 Fått lyd i planken nå? Lenke til kommentar
V3gas3 Skrevet 15. november 2021 Forfatter Del Skrevet 15. november 2021 Luske_Ludvig skrev (14 timer siden): Fått lyd i planken nå? Nei, klarte ikke. Prøvde innstillinger på TVen, bytte strømkabel, prøvde Bluetooth, ingenting. Den lyser, men ingen lyd. Endte med å kjøpe ny😅 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Ender av og til opp med det. Er ikke som før i gamle dager at ting varte. Er ikke butikk i sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå