Spillredaksjonen Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Utsetter Diablo IV og Overwatch 2 Ifølge Blizzard kommer spillene kanskje ikke før 2023. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Lurer på om overwatch 2 blir "dead on arrival". Det er for lite for sent. De endringene de har vist rettferdiggjør ikke utviklingstiden. Blizzard trenger flere klokker hoder, men tror de sliter veldig med rekruttering med tanke på alle problemene de har. Bare se hvor forsinket Diablo Immortal er også, et par år på overtid? Lenke til kommentar
AlpakkaMafakka Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Sjørøver skrev (32 minutter siden): Lurer på om overwatch 2 blir "dead on arrival". Det er for lite for sent. De endringene de har vist rettferdiggjør ikke utviklingstiden. Blizzard trenger flere klokker hoder, men tror de sliter veldig med rekruttering med tanke på alle problemene de har. Bare se hvor forsinket Diablo Immortal er også, et par år på overtid? I mitt hode var det dead on arrival fra starten av. Første spillet er kult det, spilte en god del, men jeg ser bare ikke hvordan en oppfølger skulle slå an. I hele "games as a service" stilen så virket det mer logisk å fortsette å oppdatere 1 og legge til flere ting, som de gjør. Og ja, jeg tror også det er for lite for sent. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Jen Oneal borte etter 3 måneder? Oj. Det er visst mye som er galt hos Blizzard. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Sponsa Blizzard med 150 kroner ikveld, så håper det er nok til å dekke minstelønna til Bobby Kotick. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Kjipt med Diablo. Er mye rart de har vist frem, så håper de tar seg god tid å får til et godt spill. Overwatch 2 skjønner jeg som dere andre ikke vitsen med Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Diablo Immortal ble buuet av scenen, og spillet har nok gått i glemmeboken til de fleste. Så litt fram til det, men nå gir jeg egentlig blaffen. Ferdig med Diablo, og Blizzard. Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 bubba477 skrev: Jen Oneal borte etter 3 måneder? Oj. Det er visst mye som er galt hos Blizzard. Hun skjønte vel fort at de bare brukte henne for PR. Blir reneste Succession det her. Hele greia med delt lederstilling var tullete i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå