Lyncs Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Før jeg slettet 32-bit systemet fra maskinen så lagret jeg alle innstillinger gjennom mozbackup men etter å ha innstallert 64-bits versjonen og prøvd å reinnstallere så skjedde ikke mye. Ingen faner, ingen bokmerker eller andre innstillinger fra det gamle systemet ble gjennopprettet. Er det noen her som har erfaring og kan hjelpe meg med dette problemet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 MozBackup er et gammelt program som ikke fungerer lenger. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Bokmerkene til Firefox lagres i en database, en fil med endelse json. Finn denne fila fra backupen, så kan du importere direkte via Firefox. Lenke til kommentar
Lyncs Skrevet 4. november 2021 Forfatter Del Skrevet 4. november 2021 Hårek skrev (8 timer siden): MozBackup er et gammelt program som ikke fungerer lenger. Finnes det noe tilsvarende som fungerer eller må man eksportere og importere filer og lagrede innlogginger enkeltvis? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Følg den linken jeg la ved for å se hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Nettlesere har muligheter å lagre bokmerker osv. i sky-tjenester. Så det hadde vært kjekt å ha i dette tilfellet. Ellers så er det muligens mulig å importere bokmerkene til Firefox fra en fil som andre har nevnt her om du finner den i backupen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå