Sjølvaste Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg vurderer å kjøpe et gamingratt i julegave. Prisklasse 1000-1500. Det er til PS4. Er det noen som har gode tips? Da tenker jeg selvsagt på kvalitet, men også kompabilitet med spill. Jeg vet ikke om det stort sett er kompatibelt med det som er av spill eller om det er få spill per gamingratt? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Kjøpte siste Logitechratt til poden. Brukes nesten ikke. Blir for seint i kjappe bilspill slik som Forza Horizon. Ellers funker det i seg selv veldigbra I andre spill, og så var det next Gen ready. Riktig nok til Series X da. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?q=thrustmaster+t300&sort=RELEVANCE Litt dyrere, men verdt det. Lisensiert PS4-produkt så Sony går god for det. Lenke til kommentar
Sjølvaste Skrevet 3. november 2021 Forfatter Del Skrevet 3. november 2021 Jeg ser på diverse gamingratt nå og enkelte kompabilitetslister for spill skiller mellom PS4-N og PS4-S. Gjennomgående er PS4-S-mode hva nå det betyr mindre kompatibelt enn PS4-N-mode. Regner med det er noen her som vet hva dette betyr og kanskje også hva det vil ha å si for vurderingen av hvilket ratt jeg bør kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå