Saftis Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Alle vet at ordninga er skitten, gamle Achmed vasker fortsatt dritten på ditt arbeidssted, alle veit jo det. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Alle vet at ordninga er skitten,gamle Achmed vasker fortsatt dritten på ditt arbeidssted, alle veit jo det. Skulle det være et dikt? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Alle vet at ordninga er skitten,gamle Achmed vasker fortsatt dritten på ditt arbeidssted, alle veit jo det. Skulle det være et dikt? Alle veit jo det, det e sånn det e. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er fra den norske oversettelsen av Leonard Cohen's "Everybody Knows". Har hørt den sunget av Kari Bremnes tror jeg Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Oi. Min mor har det albumet, tror jeg. Cohen på norsk, kanskje? *Grøss* Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Veldig bra, Eriond Anbefaler deg forresten å høre gjennom hele teksten, norske tolkninger/oversettelser har lett for å bli litt melodramatiske, jeg hadde det i hvert fall morsomt midt på natten/morgenen i jet-lag'en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå