FuglFøniks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Topic... Sitter på en PC her på skolen, noe fett bjjeg kan gjøre? kødde med noen andre osv... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvorfor ikke prøve å studere litt? (Jada, jeg vet det: gledesdreper) des,OUT! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 finn bilder på rotten, og legg de som bakgrunn på alle pc'ene på data rommet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Følg med på timen du heller Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Støtter forslaget til Mr.Ueland og Desdichado Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Støtter forslaget til Mr.Ueland og Desdichado Er desverre ikke let altid hvis man er trøtt av ymse grunner, men da er det vel bare å legge seg tidliger. Om man ikke er trøtt, ja da er det ikke noen sak å følle med. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Elasto Mania er det perfekte tidsforbruk i skoletimene Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Elasto Mania er det perfekte tidsforbruk i skoletimene Hehe,det er det mange i klassen min som gjør i timene,når det ellers er bare sløving Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Topic... Sitter på en PC her på skolen, noe fett bjjeg kan gjøre? kødde med noen andre osv... Siden du bor i lørenskog så kan jeg gi deg et tips. Sett i gang en broadcast storm ved å koble tpkablene i en lop. På jobben min så er det uttak fra veggen til tp. Så går de til en switch pr. rekke fra hub til pc. Ta en ledning ut fra pcen å sett den i et ledig uttak på veggen. Dette skaper MYE problemer. Var med å prøve å løse det og det tok et par timer å finne ut hva det var. Det som skjer er at du lammer nettet i på ca. 5min intervaller. Skjedde hus oss iallefall. PS! det finnes nyere routere og switcher som stopper dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå