aklla Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ser at det har kommet en den spørrsmål om tg, og jeg vet det kommer flere etter hvert, i denne tråden kan man poste det man vil om TG, spørrsmål, svar, tips eller informasjon, dvs alt som har med tg å gjøre! litt generell info om tg: når: 7. April - 11. April 2004 hvor: Vikingskipet, Hamar billetter koster ca 550kr og blir solgt på partyticket Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) kan jo innformere at vi har fått en engen kategori for LAN-parties her på forumet. Den har blitt lagt under spill (desverre), men siden det er en lan-kategori kan man snakke om alt lan-relatert der (spill eller ikke spill ). Siden det eksisterer en kategori er vel denne posten litt feilpostet (?) Endret 9. januar 2004 av Xell Lenke til kommentar
sgt_ryan Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 lurer bare på en ting, blir det vanvittig fort utsolgt eller har man en smule tid etter at bilettsalget starter? Hadde tenkt meg ditt i år Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvis du vil ha bra plass på TG04 så bør du bestille fortest mulig. Det blir vel solgt ut temmligt fort, så bestill billett ganske tidligt, og ikke vent til siste liten. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 billettene blir fort utsolgt, men en del kanselerer så det er mange som står på venteliste. Men gode plasser har ikke med om man er blandt de første som kjøper eller ikke..... plassreserveringene skjer senere (mid mars) Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hva vil "gode plasser" si da? Hvor omkring i Vikingskipet er de hen? Lenke til kommentar
dp Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 er vel ingen "gode" plasser.. noen mindre gode kanskje... hehe Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Når starter salget til TG2004 da ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 siden datoen for partiet varierer, varierer også billett-releasen. Det eneste tipset her er; "følg med på http://www.gathering.org/ " Datoen for billettsalget kommer i god tid før det starter. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Er vel ikke gode plasser, men det kan kanskje være en fordel å ikke sitte ved siden av den h****** dansemaskina!!! det er ikke morsomt! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hva som er bra plasser er smak og behag. I fjor var den seksjonen som fyltes først opp den siste jeg ville ha plassert meg på. Personlig synes jeg det er best og sitte langt fra dørene så det ikke trekker så mye når de åpner for å lufte. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hva som er bra plasser er smak og behag. I fjor var den seksjonen som fyltes først opp den siste jeg ville ha plassert meg på. Personlig synes jeg det er best og sitte langt fra dørene så det ikke trekker så mye når de åpner for å lufte. Vi hadde nå en ganske ideel plass i fjor? Midt i hallen, midt i rekka Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 det er de som er 30+ som får regge plasser først? så 20+, og 10+? noen som kan det systemet der? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hvor de starter henn kommer ann på hvor store seater-grupper det er... i fjor gikk de ganske sakte nedover. tror det var 25, 20, 15, 10, 8..... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Noen som vet når de offesielle TG04 sidene kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå