Gjest dd3db...c04 Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg skulle ta på sokkene tidligere idag, og da oppdaget jeg en føflekk på hælen med noe grått område under. Er dette her farlig? Jeg blir helt hypokonder av dette her, sitter og skjelver nå https://pasteboard.co/G6SluVvHsPro.jpg Anonymous poster hash: dd3db...c04 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Er du bekymret kan du gå til fastlegen eller sjekke den hos f. eks. Boots. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Denne føflekken er innafor å dra til lege med. Føflekker skal blant annet ikke ha flere fargetoner. Men, selv som det er tegn som gir et grunnlag til å få sjekket den, trenger ikke det nødvendigvis å bety noe. Jeg blødde fra føflekk (som kan være et varselsignal på føflekkkreft) sjekket den opp, var helt ufarlig. Du kan enkelt få fjernet hos fastlegen. Bestill legetime, ta det derfra Lenke til kommentar
Zash Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Det det lignet mer på en blodblemme enn en føflekk. Har den kommet der hvor kanten av skoen treffer hælen? Lenke til kommentar
Gjest dd3db...c04 Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Zash skrev (11 timer siden): Det det lignet mer på en blodblemme enn en føflekk. Har den kommet der hvor kanten av skoen treffer hælen? Den er plassert rett ved kanten på skoen, ja. Hm så det kan være en blodblemme isteden altså? Anonymous poster hash: dd3db...c04 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå