Spillredaksjonen Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Desse spela gler vi oss til i november Her blir det høg fart, mange tenner, enda fleire kuler, og ein og anna demon. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 KOTOR til Switch og Pokemon Diamond og Pearl remakes, en god måned 1 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) Er ikke Forza Horizon 5 tilgjengelig fra 9.? Og mulighet for tidlig tilgang 5. November om man handler premium? Er uansett forhåndsinstallert via GamePass og er klar som et egg😃 Endret 1. november 2021 av Magnus Rydningen Lenke til kommentar
Sjefen151 Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg gleder meg til Farming Simulator 22 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 (endret) 16 hours ago, Magnus Rydningen said: Er ikke Forza Horizon 5 tilgjengelig fra 9.? Og mulighet for tidlig tilgang 5. November om man handler premium? Er uansett forhåndsinstallert via GamePass og er klar som et egg😃 Så man får ikke tilgang fra 5. novemer om man har kjøpt Gamepass eller Xbox All Access? Endret 2. november 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
disk Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Eg ble seriøst fartsblind av å spille forza 4. Gikk så skrekkelig tregt når eg gikk for å kjøre til butikken. Spillet er rett og slett fantastisk, så denne regn måneden blir helt knall 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå