Redaksjonen. Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Nå åpner Tesla opp sine ladere Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Gleder meg til det kommer til Norge også, så jeg kan okkupere en Tesla-plass med min Ioniq som knapt nok klarer å lade mer enn 40 kw 🤣 1 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg OlaML Skrevet 1. november 2021 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2021 Hvis Even Sandvold Roland noen gang skal ha permisjon fra jobben som informasjonssjef så kan en østers være vikar. 18 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Jøss, det var tidlig. Hadde ikke ventet dette før om et år.. Blir spennende å se hvordan det går. Med tanke på hvor bra supercharger-nettverket taklet at Model 3 kom så velger jeg å være optimist. Dessuten er det bare 10 ladere så Tesla har rikelig med muligheter til å justere seg inn underveis. 4 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Kajac skrev (3 minutter siden): Gleder meg til det kommer til Norge også, så jeg kan okkupere en Tesla-plass med min Ioniq som knapt nok klarer å lade mer enn 40 kw 🤣 Fare for at du ryker på sperregebyr umiddelbart. 2 Lenke til kommentar
RuneWi Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 "Endringen innebærer ingen endring i tilbudet for Tesla-eiere." Sånn rent bortsett fra færre tilgjengelige ladeplasser og mere kø? 2 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Kahuna skrev (19 minutter siden): Fare for at du ryker på sperregebyr umiddelbart. Neppe, så lenge bilen faktisk lader Lenke til kommentar
jr_605 Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Kajac skrev (51 minutter siden): Gleder meg til det kommer til Norge også, så jeg kan okkupere en Tesla-plass med min Ioniq som knapt nok klarer å lade mer enn 40 kw 🤣 Min Ioniq lader stabilt på 65-68 kW, så jeg gleder meg til de åpner for andre Ladeporten sitter på samme sted som på Tesla også, så heller ikke her er det noe knot 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) jr_605 skrev (6 minutter siden): Min Ioniq lader stabilt på 65-68 kW, så jeg gleder meg til de åpner for andre Ladeporten sitter på samme sted som på Tesla også, så heller ikke her er det noe knot Da har du første generasjons Ioniq.2. gen/2020-modellen kom med større batteri, men ladehastigheten ble senket Endret 1. november 2021 av Kajac 1 Lenke til kommentar
jr_605 Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Kajac skrev (2 minutter siden): Da har du første generasjons Ioniq. Med 2. gen/2020-modellen kom ble med større batteri, men ladehastigheten ble senket Ja det stemmer, med ca. 2,4C i ladehastighet har jeg knapt noengang stått lengre enn 15 min ved en lynlader, og det er kjekt (selv om rekkevidden ikke er allverden) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Blir kult å lade Mii-en på 20 kW....... Lenke til kommentar
AJ830V5V Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Kajac skrev (1 time siden): Gleder meg til det kommer til Norge også, så jeg kan okkupere en Tesla-plass med min Ioniq som knapt nok klarer å lade mer enn 40 kw 🤣 Morsomt at det ikke er nok elbilhat utenfra, men at vi må strides internt også. 🙄 6 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Spennende. Med prisøkning og ladenettverksfrislipp er det jo mulig det blir Polestar på meg likevel da. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Redaksjonen. skrev (2 timer siden): Nå åpner Tesla opp sine ladere Var det ikke dette forumekspertene sa aldri ville skje? 4 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 9 minutes ago, hekomo said: Var det ikke dette forumekspertene sa aldri ville skje? Det tror jeg ikke. Var vel heller menigheten som fryktet det, å gi bort sin største fordel. Usikker på hvor mye brukt dette blir, fins mange ladetilbydere nå til dags. Og med biler som går både 40 og 50 mil er det ikke akkurat hver dag man trenger det. 5.7 nok per kwh er vel omtrent som Circkle K sine ladere. Men er vel fortsatt bare en svært begrenset test i ett land. Lenge til frislipp enda. 2 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Kajac skrev (2 timer siden): Gleder meg til det kommer til Norge også, så jeg kan okkupere en Tesla-plass med min Ioniq som knapt nok klarer å lade mer enn 40 kw 🤣 Huh. Min ligger ofte over 50. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Do Supercharger posts support all connector types? This pilot is only accessible for CCS-enabled vehicles. If a Supercharger post has two cables, Non-Tesla cars can only charge with the CCS connector. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 1 hour ago, kremt said: Blir kult å lade Mii-en på 20 kW....... Blir litt vanskelig når tesla laderne ikke har chademo plugg 😜 3 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 1 minute ago, onkel_jon said: Blir litt vanskelig når tesla laderne ikke har chademo plugg 😜 Ikke mitt problem hvertfall, vet ikke av noen tyske biler med chademo Lenke til kommentar
Roger Moore Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Gi penger til Tesla? Tror ikke det. Støtter ikke fagforeningsknusere. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå