turb0man Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) W32.Spybot.worm gjorde maksinen min litt tullete,b.l.a ble musen min veldig upresis i spill og noen av tastene fungerte ikke som de skulle "ingame". I tillegg funket ikke Taskmanager, regedit og msconfig. Har fjernet viruset og alt fungerer som det skal bortsett fra at musa ikke er som den var før jeg fikk virus, har i tillegg lagt inn nyeste driver til musa. SHIFT knappen har jeg programmert til å funke som Run/Walk knapp i spill, men den gjør ikke det lenger, må assigne en annen tast for det Har fulgt hele prosedyren for å fjerne dette viruset, men lurer på om noen vet om det kan ligge igjen noen på maskinen som forårsaker dette Har VELDIG lite lyst til å formattere hele "got damn" maskinen Edit: I tillegg tar oppstarten veldig lang tid, det står VELKOMMEN i ca.1.min, det gjorde det ikke for litt siden. Maskinen er forholdvis ny, kjøpte den medio desember og har bare brukt ca.15mb av totalt 120. Så jeg har ikke installert så mye programmer at det gjør noe ! Hjelp & tips mottas med takk Endret 9. januar 2004 av Turboman#1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå