Niram Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Hei, Har en Samsung smart tv fra 2015 hvor fjernkontrollen lever sitt eget liv. Noen som har tips til ny jeg kan kjøpe? Sett noen på elkjøp, men felles for de er at de er i overkant store og støgge. Kunne kjøpt original til ca 600, men ikke helt overbevist over den heller. Trenger ikke voldsom funksjonalitet, brukes til smart tv og lydplanke. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Jeg har med stort hell demontert og vasket alt på mange fjernkontroller, inkludert Samsung tv, den ble som ny.. Se ev. youtube. Lite å tape på å prøve det først. Endret 30. oktober 2021 av Mag ne Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2021 Hm. Den er såpass bugga at jeg ikke har helt troen. Men skal absolutt gi det et forsøk. Alternativet er at den havner i søpla så.. av/på knappen fungerer feks ikke overhodet.. Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Finn en bedrift i nærheten som har operasjonssentral av noe slag (hva som helst med en vegg full av storskjermer). De har ofte en kasse med ubrukte Samsungfjernkontroller (de følger jo faen meg med selv når man kjøper 12 femtifemm-tommere Samsung Digital Signage) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Niram skrev (På 30.10.2021 den 17.10): av/på knappen fungerer feks ikke overhodet.. Folk slår av/på TVn hele tiden, så det er knappen som blir slitt ut først. Min TV står på døgnet rundt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Kjøpte ny kontroll til min Samsung tv på ebay. Kosta ikke mye og var like god/dårlig som den orginale. Ny i Norge kosta jo like mye som tven var verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå