alka07 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hvilken av de 2 selskapens hovedkort bør jeg gå før? Asus A7N8X-X Socket A AMD Hovedkort Abit KV7 Socket A AMD Hovedkort skal ha amd xp +2500 barton Lenke til kommentar
JonasGab Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg har Abit Nf-7 s og er veldig fornøyd med det. veldig mange her som sier ar det er det "beste" hovedkortet for denne prosessoren, ihvertfall hvis man skal overklokke. kanskje du kan gå for det?! jeg kan anbefale det på det varmeste... Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 om jeg ikke skal overklokke ? ( saken er at jeg har aldri overklokket cpu har ikek aning hvordan man gjør det er det ikke litt farlig for cpu sin levetid??) hvor mye forskjell merker man fra xp 2500 oppover? Lenke til kommentar
ingolf Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Her og Her står et litt om levetiden til cpu ved overklokking.. Hvordan overklokke og om overklokking - Sier seg selv. Og ellers har du jo overklokkings guidene på overklokking.no.. xp 2500 kan klokkes opp til xp 3200.. Er der bare Asus A7N8X-X og Abit KV7 du skal gå for?? Du brude vel vurdere et dyrere og bedre om du skal overklokke?? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 om jeg ikke skal overklokke ? ( saken er at jeg har aldri overklokket cpu har ikek aning hvordan man gjør det er det ikke litt farlig for cpu sin levetid??) hvor mye forskjell merker man fra xp 2500 oppover? Skal du bare ha en stabil maskin, går du for Asus kortet. Men hvis du har tenkt å prøve litt seriøs overklokking etterhvert så burde du gå for Abit NF7-S. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Abit NF7-S V2.0 er bra til overklokking, gå for den Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Er der bare Asus A7N8X-X og Abit KV7 du skal gå for?? Du brude vel vurdere et dyrere og bedre om du skal overklokke?? det var bare noen forslag ser ut som jeg ikke skal overklokke hvilke hovedkort anbefales? skal være i 650-750kr klassen takker for alle svarene jeg har fått til nå Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Er der bare Asus A7N8X-X og Abit KV7 du skal gå for?? Du brude vel vurdere et dyrere og bedre om du skal overklokke?? det var bare noen forslag ser ut som jeg ikke skal overklokke hvilke hovedkort anbefales? skal være i 650-750kr klassen takker for alle svarene jeg har fått til nå Går du på komplett, på demovarer, så får du nf7-s v2.0 korta til 600,- (592 presist). Har bestilt de korta der før og alt følger med i esken, selv om de skriver at det ikke gjør det. Fikk med I/O plate, ide kabler, floppy kabler og p-ata - s-ata adapter på det ene... Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 angående den hovedkorten finner den i demovarer men finner ikek samme hovedekorte i socket a. vil sjekke hvor mye ny koster. Inneholder drivere, flatkabler og manual. (IO shield, brackets o.l. mangler) Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør. Varen kan ha skrumerker i fester o.l. Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet (IO shield, brackets o.l. mangler) står det Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 fant ut ny koster 902kr det er ca 300 kr reduksjon er det verdt det? Lenke til kommentar
vetle- Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 tja, du trenger jo ikke brackets å IO da, snedi me drivere på cd =) hadde tatt d som var 300 kr billigere å eventuelt kjøpt meg bracket's senere hvis jeg i hele tatt hade trengt d, d er jo sikkert usb å firewire brackets, å usb har du på hk'et =P Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 etter ha sjekket det grundig ser det ikek ut som den ny varen som jeg fant for 902 kr var den samme som demo hovedkorte Abit NF7 V2.0 Hovedkort for Socket A DDR nForce2Ultra400/MCP,ATX,USB,LAN-Demo1 hvor mye koster den som ny?? Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2SPP/MCP-T2/Ultra400,ATX1394-Demo1 hvor mye koster den som ny?? begge varene er 592 kr ser ut som jeg sert ikke noe eller er det riktig kort jeg har sett usikker trenger bare bekreftelse Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg hadde et Abit NF7-s v.2.0 , og makan til rævva kort har jeg aldri vært borti.Ustabilt til tusen(uklokka) kræsja hele tiden,blåskjermer i alle spill,stod kun og telte på rammen,ville ikke starte(har testa "alt").kjøpte meg et Abit(er trofast mot Abit) KV7, og mere stabilt kort har jeg aldri hatt,ikke en eneste bluescreen,ingen restart ingenting.Det må da være bedre med et stabilt kort,enn et som visstnok skal være et av det "råeste" kortet på markedet?? Mulig jeg har vært uheldig med NF-7 S kortet mitt,jeg har levert det til repp.Snart 2 måneder siden,og jeg har ikke hørt et pip siden.... Lenke til kommentar
klo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Går du på komplett, på demovarer, så får du nf7-s v2.0 korta til 600,- (592 presist). Har bestilt de korta der før og alt følger med i esken, selv om de skriver at det ikke gjør det. Fikk med I/O plate, ide kabler, floppy kabler og p-ata - s-ata adapter på det ene... Ikke alltid du får alt, jeg fikk blant annet et IC7-G hvor det bare fulgte med selve kortet og ide kabler... ikke manual engang. Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 nå be jeg usikker git var nære på kjøpe nf v2.0 etter å ha lest inlegget ditt venter jeg litt på respons erfaringer med abit v 2.0 hovedkort og den du sa abit kv7 trenger erfaringer takk Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 hva syns dere jeg bør gå før skal ikek overklokke har endelig klart å bestemt meg etter mye fram og tilbake Abit NF7 V2.0 Hovedkort for Socket A DDR - nForce2Ultra400/MCP,ATX,USB,LAN- eller Abit KV7 Hovedkort for Socket A (DDR) - KT600, SATA, ATX, Raid, LAN, LYD - kv7 koster ca 250 kr mindre en nf v2.0 har hørt mye at nf v2.0 er veldig bra hovedkort å overklokke andre abit hovedkort som anbefales? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå