Gå til innhold

Asus A7N8X Deluxe og AOpen H600B


zacka

Anbefalte innlegg

Fikk noen deler i går, deriblant hovedkortet "Asus A7N8X Deluxe/GD" og kabinettet "AOpen 600B". Kabinettet har USB og Audio i front og jeg vil gjerne koble dette til hovedkortet. Problemet er at det kan se ut som om hovedkortet bare har én mulighet for å koble til ekstra USB-porter og den brukes til hovedkortets medfølgende USB-brakett. Har jeg oversett noe ? (Har sett i manualen til både kabinett og hovedkort).

 

En annen ting er tilkoblingen av Audio-delen av kabinettets frontpanel : Hvor i all verden skal det kobles hen ? Jeg kan ikke se noe plass på hovedkortet som passer til dette...

 

Synd hvis jeg ikke kan bruke frontpanelet på kabinettet med dette hovedkortet, for det er veldig praktisk å ikke måtte krype bak PC'en hver gang f.eks MP3-spilleren min skal kobles til. Har jobbet med flere kabinett/hovedkort hvor dette ikke har vært noe problem.

 

Jeg ser imidlertid en halv-grei løsning med USB-delen : Hvis jeg frakobler den ekstra USB-braketten som fulgte med hovedkortet "flytter" jeg bare portene til å være i fronten av kabinettet med å koble USB-delen av frontpanelet til dette "uttaket". Jeg får dog ikke noen flere porter da... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...