Spillredaksjonen Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Anmeldelse: Flåklypa Grand Prix Nyutgaven av Flåklypa gjør nesten alt riktig, men mangler overraskende nok en del innhold. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Populært innlegg MuffinMatt Skrevet 29. oktober 2021 Populært innlegg Del Skrevet 29. oktober 2021 Overrasket over den høye scoren når så mye av innholdet er borte. Minispillene var der spilltiden gikk mest for min del, så når over halvparten av dem er borte kjenner jeg at jeg blir svært skuffet. 13 1 1 Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 MuffinMatt skrev: Overrasket over den høye scoren når så mye av innholdet er borte. Minispillene var der spilltiden gikk mest for min del, så når over halvparten av dem er borte kjenner jeg at jeg blir svært skuffet. Sitter med same kjensla. Det er kult med 3D-racing, men ikkje om det går på bekostning av det originale innhaldet. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Nokon som kan liste opp minispela som manglar? Var det 20 i den utvida versjonen eller originalen? Minispela er 90% av heile spelet, så eg er einig i at det er skuffande når så mange er fjerna. No var ikkje alle like interessant, men det bidro til spelet likevel, bla. med nokre timar for å prøve å få gull i alt. Eg går ut frå at dei har fått med dei beste spela, men einig med artikkelforfattar at det er skuffande når så enkle element manglar. Det kan ikkje vere for å korte ned speletida heller sidan det er ganske kort om du fokuserer på å vinne FGP. Kanskje om dei får nok tilbakemeldingar om dette så vil dei vurdere å oppdatere spelet med manglande minispel, ev. som DLC. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) Så egentlig bare blank og fin flåklypa drakt på en samling meningsløse minispill. Trist at man ikke kan behandle denne kulturarven bedre og lage den levende verden slikt fortjener. Endret 29. oktober 2021 av Theo343 1 Lenke til kommentar
alike Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 I det krenkesamfunnet vi lever i ble dette spillet som forventet - alt som kan krenke er tatt bort.... altså det meste. 6 Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, Zeph said: Nokon som kan liste opp minispela som manglar? Var det 20 i den utvida versjonen eller originalen? Ser ut som det var 20 spel/aktivitetar i originalen, så la dei på meir etter kvart med nye versjonar: http://www.caprino.no/games/fgpgull/no/spillet_versjoner.asp Endret 29. oktober 2021 av MrCuddles Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Skulle virkelig ønske jeg kunne kjøpe dette på ps5. Er alt for blakk til å kjøpe switch nå. Lenke til kommentar
Zwitter96 Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Minispillene er (obligatorisk) for å kunne innhente deler for å bygge IL Tempo.. For hver pokal så fikk man en bildel, nytt puslespill etc.. dem har vel ikke fjernet spillets viktigste element? Bygging av IL Tempo Gigante. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Dette er et must å få tak i Lenke til kommentar
Machera Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 alike skrev: I det krenkesamfunnet vi lever i ble dette spillet som forventet - alt som kan krenke er tatt bort.... altså det meste. Hva i all verden mener du med det? 4 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 X_Prez_Nixon skrev (4 timer siden): Skulle virkelig ønske jeg kunne kjøpe dette på ps5. Er alt for blakk til å kjøpe switch nå. Mine tanker går til deg i kveld..... Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 MuffinMatt skrev (9 timer siden): Overrasket over den høye scoren når så mye av innholdet er borte. Minispillene var der spilltiden gikk mest for min del, så når over halvparten av dem er borte kjenner jeg at jeg blir svært skuffet. Minispillene var halve spillet så enig her... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 29. oktober 2021 Del Skrevet 29. oktober 2021 Helt merkelig ikke er på Xbox siden kommer til PC. Har ikke PC eller Switch så da får dette bare vente til kommer til andre platformer...på tilbud. Lenke til kommentar
Suttlevattn Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Bra anmeldelse. Jeg har gode minner fra barndommen med dette spillet. Synd ikke alt er inkludert her. 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Suttlevattn skrev (8 timer siden): Bra anmeldelse. Jeg har gode minner fra barndommen med dette spillet. Synd ikke alt er inkludert her. Vedder en 100-rings på at det kommer som DLC. Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Zeph skrev (23 timer siden): Nokon som kan liste opp minispela som manglar? Var det 20 i den utvida versjonen eller originalen? 20 spill var fra gull/jubileumsutgavene. Dette har jeg fått med meg så langt: Bekreftede spill i nyutgaven: Ludvigs labyrint(større endringer) Postspillet Desperados finn ballen Sykkelreparatør Solans Ballongjakt Eplespillet Ludvig på moped(nytt?) Solan i farta Mah Jongg(dette var en aktivitet før, ikke ett spill) Ser ut til at puslespill er en del også, så kan være at Ludvig på mopeden er en del av racingspillet. Isåfall er følgende borte: Sommerfuglfanging Larvespillet Mat fuglene Lydspillet(det med kasseapparatet) Reodors sokkeskuff Oljeeventyret Paradisspillet Sjakk Damm Skyvepuslespillet Ordmanipuleringsmaskinen Tallmanipuleringsmaskinen Solines smykkeskrin Det er litt uklart hva som teller som spill og hva som er aktiviteter for anmelder.. Noen av de på listen telte som aktiviteter, og ikke spill i de tidligere versjonene. Deterukjebt om Solan på holkeføre er med, kan være en del av Solan i farta. Men dette er det jeg kommer på nå Endret 30. oktober 2021 av MuffinMatt 3 Lenke til kommentar
PhiliThunder Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Med tanke på at utviklinngen har gått såpass tregt og blitt utsatt mange ganger. Er det kanskje lov å håpe på at de fortsetter å jobbe med det og legge til nytt/gammelt innhold etter at folk har begynt å kjøpt det. Skulle i alle fall være lette å oppdatere på PC. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Uvisst kva forfattar definerer som spel og aktivitet ja. Eg fann mahjong i ein video på Steam, så det finnes i alle fall. Forfattaren har ikkje fått med seg alt. Fann ein del eg òg i ein video med gullutgåva, fleire som eg aldri har visst om før. Utheva veit me finnes i 2021-utgåva. Dette er både aktivitetar og minispel. Larveliv i leiren Reodors dampdrevne postsorteringsmaskin Puslespill Eplesanking Sommerfugljakt Sokkeskuffen Reodors tegnebord Solan og Ludvig i Paradis Reodors Lydmaskin Damm Ludvigs Labyrint Sykkelverkstedet Solan ned Flåklypafjellet Solans Ballongjakt Billøp (2D) Sjakk Mahjong Oljeeventyret Koppespill Skrive fallende bokstaver og ord Fuglespill Skyvepuslespill Kjentmannsprøven (Solan med lysbilder) Reodors Tallmaskin Ordmanipuleringsmaskin Damm Piano Ludvigs blomsterbinderi Diverse 3D-aktiviteter Nye i 2021: Ludvig i farta Billøp i 1. og 3. person (med split screen) 5 1 Lenke til kommentar
spazma Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Vi for trøste oss med oss med at spillet er under 400 kr. Jeg hadde vært mer kritisk til spillet vis de ba om "full pris" planlegger og kjøpe inn dette og FH5 i November. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå