Gå til innhold

Prince of Persia: A Booby-Trapped Courtyard (14%)


Anbefalte innlegg

Nå har jeg hamret løs på faren til prinsen i hvertfall en halvtime i strekk, pluss at hu dama skyter på ham med pil og bue. Likevel ser han ikke ut til å ta skade av det? Har lest diverse walkthroughs uten å bli særlig klokere. Har prøvd alt mulig av kombinasjoner, men får ikke inn et eneste treff på ham. Noen som har klart dette som kan hjelpe meg? Spiller på Xbox hvis det har noe å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd "hoppe over"-trikset, "hoppe fra veggen"-trikset, og jeg har holdt på i laaang tid nå uten å ta ham. Egentlig prøvd alt jeg kan komme på, men klarer bare ikke å ta ham. Blir liksom litt lei når du har hamret løs på ham i en halvtime uten at han tar skade av det.

Lenke til kommentar

slet jeg også :roll:

 

Men jeg fant fort ut at du ikke kan ta sånt specialjump over de blå, blokk og slå er det greieste hvis du ikke fikser de veggsakene, de røde bruker du specialmove på. Bli du slått ned i bakke snu tiden tilbake da du sansyligvis mister mesteparten av livet av dette.

 

Når det bare er faren igjen så er det lett, specialmove over han og slå han i ryggen, du ser et gult flash som viser at du traff han på hvert andre eller tredje slag. Det kreves MANGE slag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...