Gophy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vet at det tidligere har vært etterlyst bl.a. test og bilder +++ av Cinet Smartbook 1200 her på forumet. For dem som fortsatt måtte være interessert, så kan jeg nevne at jeg har vært i besittelse av en slik maskin i ca. en mnd.'s tid, og kan ikke si annet enn at den fungerer ufattelig utmerket - Rett og slett en HELT fantastisk maskin - Ja, jeg har vært borti en del (yrkesmessig sett) fra bl.a. HP, Dell, Whitebox, Toshiba, Fujitsu Siemens m.fl.! (Ville ikke poste noe før jeg hadde fått testet den skikkelig over tid). Min modell avviker litt fra standard-modellen, bl.a. med at den har 5400 rpm HD. - Dette kan skreddersys fra leverandør. Skulle det være én eneste ting å peke på, måtte det bli skjermen, som (etter min subjektive mening) scorer 7,5/10 på lysstyrke. <- Men dette er og det eneste! Makinene kan kjøpes av en av Itegra (som kan kontaktes her) sine forhandlere. (Itegra kjøpte opp Cinet sin PC produksjon etter konkursen). Akkurat samme maskin (solgt under et annet merke i USA), finnes det en rekke bilder av her. Test av samme maskin finnes her. Og, for dere som måtte lure... Nei, jeg jobber ikke for hverken Cinet eller Itegra! - Tenkte bare jeg skulle poste denne for å informere dere som tidligere lurte på hva som egentlig skjedde med Smartbooken etter at Cinet gikk konkurs. Lenke til kommentar
nrg1972 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Takk for opplysningene. Jeg fikk en mail fra iTegra for et par dager siden. Cinet SB 1200 vil kunne leveres i slutten av januar. -f- Lenke til kommentar
nrg1972 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har akkurat fått maskinen og er veldig fornøyd så langt. Holder øy med batteritid da dette var viktig ved valget av maskin. Lenke til kommentar
roff Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har akkurat fått maskinen og er veldig fornøyd så langt. Holder øy med batteritid da dette var viktig ved valget av maskin. brukte du så lang tid før du fikk maskinen? Hvem bestilte du fra? Roff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå