Woilef Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Noen som kan foreslå en stillegående men fortsatt billig psu? Helst ikke over 500 lappen.... Har hardwaren i siggen .... ikke sikker på hvor mange Watt jeg trenger 350 burde vel holde ... eller? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel nå anbefaler jeg heller en enermax strømforsyning...som jeg har. Men du får både Q-tec og chieftech strømforsyninger til under 500 på komplett...er ikke helt sikker på hvor stille de er...tviler egentlig på at de er så stille i det hele tatt Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Hva med en Levicom? får en 420W for 506kr på databutikken, har en 550W selv og denne er stabil og stille. Endret 9. januar 2004 av Ygdrasil Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 for all del ikke kjøp q-tec i alle fall. se om du finner en med 12cm vifte. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Noen som kan foreslå en stillegående men fortsatt billig psu? Helst ikke over 500 lappen.... Har hardwaren i siggen .... ikke sikker på hvor mange Watt jeg trenger 350 burde vel holde ... eller? Takker for alle svar Vel, Jeg har denne til salgs: http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval Mvh Eirik Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg tror jeg ville klart å hoste opp 95 spenn til og kjøpt en Fortron/Source 350w med 12cm papst vifte fra microplex... Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ville definitivt valgt denne her (det har jeg gjort også..) til 415,-: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details Egentlig Fortron med Aopen merke. Meget bra kvalitet og svært stillegående. Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Mhm, takker for svar, lurte litt på om det holder 350 watt.... klokker litt men er ikke værst i klassen for å si det sånn Lurte litt på en Fortron/Source, forstår det som at dette er beste valget? Hvor mange db gir disse fra seg? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Under normalt bruk vil den ikke overstige 20dB og det er veldig stille. Har den selv og er kjempefornøyd... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mhm, takker for svar, lurte litt på om det holder 350 watt.... klokker litt men er ikke værst i klassen for å si det sånn Lurte litt på en Fortron/Source, forstår det som at dette er beste valget? Hvor mange db gir disse fra seg? Jeg har 350W'eren, den er oppgitt til <20dB ved normal bruk.. Nå vet ikke jeg hvordan de definerer normal bruk, men med mitt oppsett (2 brennere, 1 cd-rom, 2 hd'er, seks vifter og en katode) overdøves den lett av en WD harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå