Mulleman Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Leser meg svett og varm på deler til ny maskin som skal brukes til videoredigering+spill+surfing, passer disse greiene i lag? Klokking er ikke aktuelt. Asus A7N8X Deluxe/GD Socket A ADM TwinMOS 1024 MB DRR PC3200 Dual Asus Radeon 9600XT/TVD 128MB GlaciaTech Igloo 2411 vifte SocketA ADM Athlon XP 2800+ 2.07GHz Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hadde da vore vetig topic så sku eg ha svart... Men med den topicen gadde eg ikkje lesa threaden eingong.......... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hadde da vore vetig topic så sku eg ha svart... Men med den topicen gadde eg ikkje lesa threaden eingong.......... Eh.. hva var galt med topicen der? Til trådstarter: Ja, delene passer godt sammen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Ser greit ut, men er ikke det en gammel type CPU vifte (GlaciaTech Igloo 2411 vifte SocketA)? Ville muligens byttet den ... hva er dB og hvor godt kjøler den? EDIT: Fant den - beregnet på barebone spesielt. Bråker litt (26dB) og takler opp til 2800dB. Bør byttes dersom du skal bruke stasjet i vanlig kab,! Endret 10. januar 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hadde da vore vetig topic så sku eg ha svart... Men med den topicen gadde eg ikkje lesa threaden eingong.......... Så hvorfor i h***** åpner du i det hele tatt tråden og legger inn ett så usakelig reply? Kan du ikke heller bare holde deg unna? Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hadde da vore vetig topic så sku eg ha svart... Men med den topicen gadde eg ikkje lesa threaden eingong.......... Så hvorfor i h***** åpner du i det hele tatt tråden og legger inn ett så usakelig reply? Kan du ikke heller bare holde deg unna? Rolig, pass på blodtrykket... Som de andre skriver, bra oppsett, men bytt ut vifta, eller kjøp med ferdigmontert vifte (boxed) Ny vifte: Silent breeze: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Som de andre skriver, bra oppsett, men bytt ut vifta, eller kjøp med ferdigmontert vifte (boxed) ... jada .. og kjøp med hørselvern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå